Zawsze koło Was. Poznaj nowy wizerunek AFRISO
artykuł promocyjny
Marka AFRISO zdecydowała się na pierwszy od dekady rebranding. Zmienia się identyfikacja wizualna opakowań, drukowanych materiałów oraz grafik online. Forma chce w ten sposób odświeżyć brand i podkreślić innowacyjny, dynamiczny model współpracy z branżą instalacyjną, który Afriso stosuje od dłuższego czasu. Zawsze koło Was - brzmi hasło przewodnie rebrandingowej kampanii promocyjnej.
AFRISO - marka jakości, precyzji i wiedzy eksperckiej
AFRISO to marka obecna na polskim rynku już od 27 lat. Dotychczasowe zmiany identyfikacji wizualnej towarzyszyły ewolucji nazwy spółki. Elementy bazowe - sygnet, krój czcionek, kolorystyka - pozostawały w zasadniczo niezmienionej formie. Dokonująca się właśnie zmiana jest pierwszą od kilkunastu lat.
Strategia biznesowa AFRISO opiera się na utrzymaniu pozycji dostawcy wysokiej jakości rozwiązań pomiarowych, nadzorczych i regulacyjnych przeznaczonych do instalacji grzewczych.
Nowoczesny model relacji z klientami, oparty na bliskości, dostępności i doradztwie, stanowi wyróżnik AFRISO, który marka podkreśla w nowym wyglądzie materiałów. Uwagę zwraca uproszczony sygnet oraz lekka zmiana kolorystyki logotypu.
Chcieliśmy, aby podstawowe elementy identyfikacji wizualnej wskazywały na tradycję marki AFRISO bo ta jest kojarzona niezmiennie z wysoką jakością i precyzją. Odmłodzone, lżejsze logo i jaśniejsza kolorystyka pokazuje jednak, że AFRISO podąża za trendami i oczekiwaniami branży grzewczej w dynamicznym czasie rozwoju technologii i wdrażania rozwiązań opartych np. na odnawialnych źródłach energii – wyjaśnia kierownik marketingu AFRISO Mirella Mekier.
AFRISO - Zawsze koło was
Zawsze koło Was to nowe hasło AFRISO, które pojawiło się na opakowaniach produktów AFRISO, a także na innych materiałach marketingowych. Dodatkowym elementem przewodnim jest koło. Graficzny motyw koła został zainspirowany konstrukcją elementów armatury - nawiązuje zarówno do cech produktów, jak i do wartości, które przyświecają marce AFRISO i wyznaczają jej kierunek rozwoju oraz codziennej współpracy z otoczeniem biznesowym.
|