Warunki techniczne publikacji w portalach Dom Online

aktualizacja: 16-07-2021, 07:59 – artykuł promocyjny


Poniżej zamieszczamy instrukcję mającą ułatwić przygotowanie materiałów do publikacji w serwisie w ramach podejmowanej współpracy. Niniejszym informujemy, że przesyłanie materiałów przygotowanych w sposób określony w poniższej instrokcji znacznie przyśpieszy ich zamieszczenie w portalu.


Niniejsze warunki obowiązują we wszystkich portalach internetowych DOM ONLINE, tj.:
 

  • www.instalacjebudowlane.pl
  • www.lazienkowy.pl
  • www.wentylacyjny.pl
  • www.kuchenny.com.pl
  • www.fachowcybudowlani.pl
  • www.poradybudowlane.com.pl

 

 

Jak dostarczyć materiały?

 

EMAIL - przesyłając e-mail z załączonymi materiałami lub z zawierający linki wskazujące treści do pobrania z dowolnego miejsca w sieci (maks. 10 MB)

  adres: redakcja@instalacjebudowlane.pl



FTP - przesyłając materiały bezpośrednio na serwer FTP wydawnictwa: 

  adres:  ftp.instalacjebudowlane.pl
  login:  wrzucaj@instalacjebudowlane.pl
  hasło:  w789



pocztą lub kurierem - przesyłając przesyłkę na adres Redakcji:


DOM ONLINE
ul. Orlika 6/U6
24-100 Puławy
tel.: 792 105 990

 

 

Jakie materiały przygotować?

 

Artykuły sponsorowane i do "sekcji specjalnej"

  • tekst w dowolnym formacie (ilość 3000-4000 znaków)
  • zdjęcia w dowolnym formacie (maks. 10 dla jednego artykułu)
  • logo w dowolnym formacie
  • pełna stopka adresowa (nazwa firmy, adres, telefon, faks, e-mail, www)
  • słowa klucze, po których artykuł powinien być odnajdywany w serwisie


UWAGA!
Z uwagi, że portal przykłada uwagę do dobrego pozycjonowania artykułów, zastrzegamy sobie prawo do zmiany tytułów artykułów, ich leadów oraz treści.

Może to być przegląd całej oferty firmy, może dotyczyć jednego produktu lub grupy produktów.
    

  • artykuł sponsorowany zamieszczamy na stronie głównej - 1-3 tygodnie
  • wstęp artykułu wyróżniamy czerwonym kolorem (portal Instalacjebudowlane.pl) lub ramką (Lazienkowy.pl,  Wentylacyjny.pl i Kuchenny.com.pl)
  • sekcję promujemy boksem graficznym w dziale tematycznym - 1-6 miesięcy    

   


Abonament prasowy, opieka redakcyjna - notki prasowe, artykuły:

  • tekst w dowolnym formacie (ilość 3000-4000 znaków) 
  • zdjęcia w dowolnym formacie (maks. 10 dla jednego artykułu)
  • logo w dowolnym formacie
  • pełna stopka adresowa (nazwa firmy, adres, telefon, faks, e-mail, www)
  • słowa klucze po jakich artykuł powinien być odnajdywany w serwisie

   
Średnio co 3 miesiące wysyłamy mailowe przypomnienia z prośbą o najnowsze treści do publikacji


Wpisy do bazy firm:

  • pełna stopka adresowa (nazwa firmy, adres, telefon, faks, e-mail, www)
  • logo w dowolnym formacie
  • zestawienie grup produktowych
  • zestawienie słów kluczy, po których firma będzie odnajdywana w bazie (słowa klucze są niewidoczne we wpisie)




Partner serwisu:

  • logo w dowolnym formacie
  • link do strony www


Logo partnera zamieszczamy w centralnej części działów tematycznych związanych z ofertą oraz w bazie firm.



Cenniki, instrukcje, programy:
 
    - Kompletne pliki *.pdf, *.xls, *.html, pliki zarchiwizowane oraz pliki aplikacji
    
   

Patron działu:

  • logo w dowolnym formacie
  • link do strony www


Projekt na wyłączność - tylko jedna firma może objąć patronatem dany dział przez 12 miesięcy

Przygotowujemy stopkę graficzną z logo i linkiem do strony www patrona i zamieszczamy go pod każdym artykułem w dziale objętym patronatem (oprócz sponsorowanych).



Banery, animacje:

W związku z tym, że animacje flash nie wyświetlają się poprawnie na urządzeniach mobilnych istnieje możliwość zamiany animacji flash na odpowiadające im wielkością banery statyczne w formacie jpg wraz z linkiem do strony internetowej.

Uwaga!

Banery statyczne powinny mieć objętość nie większą niż 80 kB


Banery gotowe animowane:

  • rozmiar wedle ustaleń
  • format: jpg, png lub gif
  • objętość: do 80 kB
  • url do strony jakiej ma kierować baner


Materiały na baner przygotowywany w redakcji:

  • logo w dowolnym formacie
  • obrazy w dowolnym formacie (maks. 10)
  • hasła reklamowe
  • scenariusz - opis scen, sugestie techniczne

 
UWAGA:

Celem osiągnięcia największej efektywności przy zachowaniu optymalnego rozmiaru (ciężaru) banerów zamieszczamy kreacje składające się z maksymalnie trzech scen.


WSKAZÓWKI GRAFIKA

Podczas przesyłania materiałów do banera proszę upewnić się, że przekazują Państwo komplet dokumentów (zdjęcia, hasła, loga, ew. gotowe sceny) wraz z kompletem informacji - sugestii dotyczących kolorystyki, stylu, szybkości banera itp. Każda opinia jest cenna. Dokładne sprecyzowanie preferencji pozwoli przygotować właściwy baner możliwie najszybciej. Wielokrotne wymiany zdjęć lub całych scen, wymiana kolorystyki tła i haseł po otrzymaniu banera do akceptacji często wymagają przygotowywania go praktycznie od nowa.
  
Przykłady naszych banerów:
    
    300 x 250 pikseli - baner śródtekstowy
    750 x 100 pikseli - billboard
    120x600 pikseli - sky-scraper
   



Mailingi:

Mailingi gotowe:

  • gotowy plik mailingu *.html, *.eml lub graficzny *.jpg, *gif.
  • łączna ilość elementów graficznych: do 70 KB
  • maksymalna szerokość mailingu 650 pikseli
  • ilość tekstu: do ok. 400 znaków, najchętniej w formie wypunktowań


Treść wiadomości powinna być zachętą dla użytkownika do podjęcia akcji: kliknięcia, wejścia na stronę internetową, pobrania formularza, skontaktowania się z firmą drogą telefoniczną lub elektroniczną. Nie powinna natomiast nosić znamion oferty handlowej: prezentacja warunków handlowych, cen, rabatów wartościowych.


Materiały do mailingu przygotowywanego w redakcji:

  • logo w dowolnym formacie
  • obrazy w dowolnym formacie (maks. 10)
  • teksty w dowolnym formacie
  • hasła reklamowe
  • scenariusz - ogólne preferencje ułożenia elementów



Zapewniamy, że każda zamieszczana treść musi być autoryzowana przed publikacją.

Zastrzegamy sobie prawo do zamieszczania tylko wybranych części tekstu jak również rezygnacji z zamieszczania wszystkich przysłanych zdjęć.


DOM ONLINE w ramach umów z klientami zamieszcza materiały zleceniodawców. Zamawiający oświadcza, że jest właścicielem przekazywanych do publikacji materiałów (nazw firm, marek, nazw handlowych, zdjęć, logo i symboli graficznych) lub ma upoważnienie do roporządzania tymi materiałami.

Redakcja DOM ONLINE nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych ogłoszeń i reklam. W przypadku, gdy treść lub forma reklam i ogłoszeń, pozostają w sprzeczności z prawem lub są niezgodne z warunkami technicznymi emisji reklam i ogłoszeń w portalach internetowych należących do DOM ONLINE, redakcja ma prawo odmówić zamieszczenia, zawiesić czasowo emisję lub całkowicie usunąć takie treści z portali.
 





All rights reserved © 2004-2022 instalacjebudowlane.pl      |      Powered by strony www introNet