Internetowa Platforma Zamówieniowa eOrder
artykuł promocyjny
Rok 2020 zapowiadał się bardzo ciekawie, chociaż nikt chyba nie przypuszczał, że sytuacja na świecie zmieni się tak szybko i tak diametralnie. Z dnia na dzień praktycznie zamknięto granice Państw, pracownicy zostali zobligowani do pozostania w domu, a większość firm stanęła przed problemem, którego nigdy wcześniej nie brano pod uwagę – jak zachować kontakt z klientem jednocześnie ograniczając go do niezbędnego minimum?
Naturalnym rozwiązaniem są systemy oparte na digitalizacji. W związku z tym, dostosowując się do aktualnej sytuacji w kraju i na świecie, firma Pipelife stworzyła dedykowaną Internetową Platformę Zamówieniową eOrder, dzięki której można w każdym momencie, bez wychodzenia z domu, złożyć zamówienie na towary.
Platforma działa na zasadzie sklepu internetowego, zachowując wszystkie niekwestionowane zalety takiego rozwiązania. Klienci mogą w wygodny sposób przeszukiwać bazę danych produktów podzieloną na odpowiednie kategorie. Co istotne kategorie te odpowiadają tym, które Klienci znają już chociażby z firmowego cennika. W znaczny sposób ułatwia to w poruszaniu się po platformie. Dodane zostały odpowiednie atrybuty do każdego z produktów, aby Klient miał możliwość filtrowania bazy po średnicy, typie, rodzaju czy potrzebnej klasie sztywności.
Po dokonaniu zamówienia, jest ono przyjmowane do realizacji przez Zespół Obsługi Klienta, a następnie przygotowywana zostaje finalna oferta, w oparciu o indywidualne warunki handlowe Klienta.
Oprócz tego, poprzez platformę eOrder, można składać zapytania ofertowe. Na każde takie zapytanie również przygotowywana jest indywidualna oferta.
Co warte podkreślenie zamówienie przygotowuje się w łatwy sposób, bez wychodzenia z domu. Zamówienie to będzie później analizowane przez zespół Pipelife, a następnie towar wysłany klientowi w odpowiednie miejsce. Wszystko odbywa się bez kontaktu personalnego!
Z uwagi na to, że system eOrder jest w 100% procentach zarządzany przez zespół Pipelife, firma jest w stanie w bardzo szybki sposób reagować na jakiekolwiek pojawiające się problemy, konieczność szybkiej zmiany danych jak również dodawania nowego asortymentu lub usuwania produktów, które wypadły z oferty. Pozwala to na bycie niezależnym od zewnętrznego operatora.
Firma Pipelife Polska gorąco zachęca do zapoznania się ze szczegółami oraz do aktywnego korzystania z platformy. Wszystkie niezbędne informacje o działaniu platformy, można znaleźć pod adresem https://zamowienia.rury.pl/
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących działania platformy można uzyskać kontakt z Zespołem Obsługi Klienta (zok@pipelife.pl) lub lokalnymi Składami Fabrycznymi Pipelife https://www.pipelife.com/media/pl/pobierz/adresy_skladow_pipelife.pdf
Pracownicy firmy chętnie udzielą wszelkiej pomocy przy składaniu zamówień. Firma ma nadzieję, że platforma eOrder przypadnie Państwu do gustu i ułatwi wykonywanie codziennych zawodowych obowiązków.
|