DD Assistance - program rozszerzonej gwarancji De Dietrich

aktualizacja: 10-01-2017, 11:05 – artykuł promocyjny


De Dietrich to firma o ponad 330 latach tradycji i właściciel najstarszego znaku przemysłowego (róg myśliwski) na świecie. Przedsiębiorstwo należy do Grupy BDR Thermea, dla której jakość, trwałość i innowacja to kluczowe wartości. W celu zwiększenia komfortu życia i niezależności użytkowników urządzeń grzewczych De Dietrich Technika Grzewcza Sp. z o.o. wprowadza na polski rynek program przedłużonej gwarancji pod nazwą De Dietrich Assistance.

De Dietrich AssistanceDe Dietrich Assistance (DD Assistance) to program dodatkowej, przedłużonej gwarancji na wybrane urządzenia grzewcze marki De Dietrich i BAXI. Oferowany jest w Polsce dla tych użytkowników, którym nie wystarcza podstawowy okres gwarancji (np. 2 lata) bezawaryjnego działania urządzeń, przewidziany przez producenta.

Założenia i wymogi programu DD Assistance znajdują się w pisemnej Umowie którą użytkownik zawiera z De Dietrich Technika Grzewcza Sp. z o.o. Podpisanie umowy i wykupienie DD Assistance pozwala wydłużyć okres bezpiecznego i komfortowego użytkowania produktów marki De Dietrich/BAXI. Umowa gwarantuje, po upływie okresu podstawowej gwarancji, dalszą opiekę ze strony producenta nad właściwym funkcjonowaniem urządzenia. W ramach umowy, w przypadku awarii nie z winy użytkownika, producent zapewnia diagnostykę urządzenia, usunięcie usterek, wymianę określonych części zamiennych i przywrócenie go do pracy.

Grupy urządzeń objętych DD Assistance, okresy wydłużonej gwarancji oraz koszty programu są zawarte w tabeli dostępnej na stronie www.dedietrich.pl. Umowę można zawrzeć na okres 1 roku i przedłużać dwukrotnie na kolejny rok (do 3 lat wydłużonej gwarancji).

Opłata za przystąpienie do programu pokrywa koszt dojazdu serwisanta do użytkownika, koszt wymienianych części zamiennych i koszt robocizny podczas naprawy urządzenia. Opłata nie pokrywa kosztów części szybko zużywających się (np. dysze, uszczelki, elektrody, bezpieczniki, fotoelementy), kosztów badania jakości, składu chemicznego oraz parametrów wody w instalacji i kosztów corocznych przeglądów obowiązkowych. Program DD Assistance nie obejmuje wymienników kotłów, które już w okresie gwarancji podstawowej objęte są gwarancją Producenta taką samą lub dłuższą niż określona w programie DD Assistance (np. 5, 7, 8 lat).

Program obowiązuje od 1 lipca 2016 roku i obejmuje urządzenia uruchomione od 1 stycznia 2015 roku. Co ważne, zakup urządzenia musi nastąpić w autoryzowanym punkcie sprzedaży, jego uruchomienie musi zostać wykonane przez autoryzowanego instalatora/serwisanta, a karta gwarancyjna zarejestrowana w Systemie Kart Gwarancyjnych producenta. Warunkiem obowiązywania przedłużonej gwarancji jest terminowe wykonywane odpłatnych przeglądów w okresie gwarancji podstawowej przez autoryzowany serwis.

Chęć zawarcia umowy DD Assistance użytkownik powinien zgłosić do spółki De Dietrich Technika Grzewcza na specjalnym formularzu przygotowanym na stronie gwarancje2.dedietrich.pl.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobu zawarcia umowy i jej warunków znajdują się na stronie www.dedietrich.pl i u Przedstawicieli Handlowych.
 

Kontakt w sprawie produktów:

De Dietrich Technika Grzewcza Sp. z o.o.
tel. 71 71 27 400
www: www.dedietrich.pl www.dedietrich-kotly.pl
mail: wyślij wiadomość


All rights reserved © 2004-2017 instalacjebudowlane.pl      |      Powered by strony www introNet


NEWSLETTER

Dodaj swój adres e-mail do naszego biuletynu aby otrzymać najświeższe wiadomości z branży!

         dodaj