intersoft

Armatura Kraków rusza z kampanią Waga Argumentów

aktualizacja: 22-10-2018, 06:55 – artykuł promocyjny


W nowej, adresowanej do instalatorów kampanii Armatura Kraków przekonuje, że ciężar zaworów ma znaczenie, a jakość można zważyć. Firma porównała masę swoich zaworów i zaworów drugiej najpopularniejszej marki w Polsce, wykazując że w porównywalnych kategoriach produkty KFA są od 8,9 do 48,4 proc. cięższe. W ramach akcji dodatkowo ulepszono uchwyty i zapewniono 5-letnią gwarancję.

 

KFA - Waga argumentów

 

Armatura Kraków postanowiła zważyć zawory wodne swoje i drugiej pod względem popularności marki działającej na naszym rynku. Badanie porównywalnych modeli zgodnie z zasadami analizy Pareto wykazało, że produkty KFA są średnio prawie o 11 proc. cięższe od analogicznych rozwiązań konkurencji. – Instalatorzy, będący głównymi odbiorcami produkowanych przez nas zaworów to silnie niezależna grupa, kierująca się przede wszystkim swoją wiedzą i zdrowym rozsądkiem. Dlatego w adresowanej do nich najnowszej kampanii odwołujemy się do bardzo namacalnych, potwierdzonych argumentów. Jakość naszych produktów widać wprost – na wadze – mówi Damian Muniak, Product manager segmentów Technika Grzewcza, Instalacje Sanitarne i Gazowe Armatury Kraków. Dodatkowo w ramach akcji „Waga Argumentów” ulepszono konstrukcję motylka dźwigni zaworów – tak, by eksploatacja była wygodniejsza. Ofertę uzupełnia 5-letnia gwarancja z bezpłatną wymianą i instalacją zaworu w przypadku usterki.

 

 
Kontakt w sprawie produktów:

Armatura Kraków S.A.
tel. (12) 25 44 200
www: www.grupa-armatura.pl
mail: wyślij wiadomość


All rights reserved © 2004-2019 instalacjebudowlane.pl      |      Powered by strony www introNet